Resepi Puding Cocktail Fresh Fruit

Resepi pudding cocktail fresh fruit, resepi pudding cocktail fresh, resepi pudding cocktail fresh lemon, resepi puding cocktail berkuah, resepi puding cocktail buah, resepi puding karamel, resepi puding koktel, resepi puding marble, resepi puding raja, resepi puding mangga,

Jom kita cuba resipi Puding Castard Fruit Cocktail yang mudah dan sedap ni, ART! Dengan bahan-bahan yang mudah didapati dan langkah-langkah yang ringkas, siapa pun boleh membuat hidangan ini dengan mudah dan cepat.

BAHAN-BAHAN

- Puding kiwi sebanyak 1 kotak

- Susu cair sebanyak 2 cawan

- Buah-buahan segar seperti epal, kiwi, anggur dan lain-lain (potong kecil-kecil)

- Biskut Marie sebanyak 1/2 peket

Bahan-bahan di atas boleh didapati dengan mudah di kedai runcit berdekatan.

CARA-CARA

1. Ambil puding kiwi dan masukkan ke dalam mangkuk yang sesuai.

2. Tambahkan susu cair dan aduk rata sehingga menjadi pekat.

3. Masukkan buah-buahan yang telah dipotong kecil-kecil dan aduk rata.

4. Hancurkan biskut Marie dan letakkan di atas campuran buah-buahan tadi.

5. Sejukkan dalam peti sejuk selama 1-2 jam.

6. Sajikan dan nikmati.

Resipi Puding Castard Fruit Cocktail ini sangat mudah dan cepat untuk disediakan. Ia juga sedap dan pasti akan menjadi hidangan kegemaran di kalangan keluarga dan rakan-rakan. Jangan lupa untuk mencuba dan kongsikan dengan orang tersayang, ya!

Resepi Puding Cocktail Fresh Fruit

If you are searching about Puding castard fruit cocktail simple tapi sedap. art, you've visit to the right place. We have pics like Resepi puding cocktail, buah yang menyelerakan untuk buka puasa!, resepi dessert fruit cocktail custard resepi puding fruit cocktail, dapur mamasya puding cocktail berkuah (2). Here it is:

Resepi puding cocktail berkuah resepipuding.com, dapur mamasya puding cocktail berkuah (2)

Puding resepi buka puasa kredit. Puding resepi luvs zalekha. Resepi foodaddict custard. Resepi sedap buah koktel. Resepi puding cocktail berkuah resepipuding.com. Puding berkuah. Resepi puding cocktail www.bukuresepi.com



Also read:

.