Resepi Kek Coklat Guna Tepung Naik Sendiri

Resepi kek coklat cheese, resepi kek coklat moist, resepi kek coklat moist kukus, resepi kek coklat kukus, resepi kek coklat sedap, resepi kek coklat che nom, resepi kek butter,

Hi semuanya! Ketika ini, kita semua merasakan kesan pandemik COVID-19. Dengan kita terperangkap dalam rumah, banyak daripada kita telah memulakan hobinya untuk memasak atau belajar membuat hidangan baru. Jika anda mencari resepi yang mudah untuk dicuba di rumah, kami ada satu untuk anda - Resepi Kek Coklat Guna Tepung Segera!

Bahan-bahan:

- 2 cawan tepung segera
- 1 1/2 cawan gula
- 3/4 cawan serbuk koko
- 1 1/2 sudu teh soda bikarbonat
- 3/4 sudu teh garam
- 1 1/2 cawan air
- 1/2 cawan minyak sayur
- 3 sudu besar cuka putih
- 1/2 cawan susu

Cara-cara:

1. Panaskan ketuhar pada suhu 180 darjah Celsius.

2. Campurkan semua bahan kering dalam mangkuk besar.

3. Masukkan ke dalam mangkuk minyak, susu, dan air, dan kacau hingga sebati.

4. Campurkan campuran bahan kering ke dalam campuran basah di atas dan adun hingga sebati.

5. Tuang campuran ke dalam loyang kek, dan bakar di ketuhar selama 30 minit atau hingga kek masak sepenuhnya.

Selamat mencuba resepi Kek Coklat Guna Tepung Segera! Kek yang sangat mudah dan sedap ini adalah pilihan tepat untuk dicuba pada hari yang anda bingung dengan apa yang harus dimasak.

Resepi Kek Coklat Guna Tepung Naik Sendiri

If you are looking for Resepi kek coklat indulgence resepi kek chocolate indulgence / apa pn, you've visit to the right web. We have pictures like Resepi kek coklat guna tepung segera di sarangan, resepi kek coklat moist, hanya guna pengukus je dah siap! icookasia, resepi kek simple guna tepung naik sendiri englshnat. Read more:

Pin on resepi kek, resepi kek coklat indulgence resepi kek chocolate indulgence / apa pn

Kek coklat resepi cair susu tepung guna byethost5. Resepi kek coklat moist sukatan cawan yang gebu & menyelerakan daily. Kek resepi coklat gebu moist sukatan. Kebaikan untuk dikongsi bersama resepi kek coklat mudah guna blender. Olahan resepi kek coklat mudah tanpa susu cair foody bloggers. Resepi kek simple guna tepung naik sendiri englshnat. Resepi kek naik guna tepung



Also read:

.